.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران مطرح کرد:
ساختن ویلا با وام های میلیاردی اشتغال زا!
کسانی که وام‌های چند میلیاردی می‌گیرند و به‌جای ایجاد اشتغال، در کنار دریا ویلا می‌سازند دشمنان جامعه کارگری هستند و به دولت و مردم خیانت می‌کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: اصلاح لایحه قانون‌ کار باید به تشکیلات کارگری و کارفرمایی برگردد و اگر قرار است اصلاحاتی انجام شود باید حرف امام و رهبری تحقق یابد و اصلاحات به نفع کارگران و بازنشستگان باشد.

به گزارش شمال نیوز، نصرالله دریابیگی در پنجمین کنگره خانه کارگر مازندران با بیان اینکه دستاوردهای مختلفی همچون قانون کار توسط جامعه کارگری تقدیم انقلاب شد، اظهار کرد: کارگران در دوران انقلاب شریان‌های حیاتی رژیم را بستند و بعد از امام راحل حق زیادی بر گردن مردم و انقلاب دارند.

وی افزود: کسانی که وام‌های چند میلیاردی می‌گیرند و به‌جای ایجاد اشتغال، در کنار دریا ویلا می‌سازند دشمنان جامعه کارگری هستند و به دولت و مردم خیانت می‌کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران تصریح کرد: قانون الزام تأمین اجتماعی از بهترین قانون‌هاست که در دنیا بی‌نظیر است و امروز دشمنان زیادی دارد.
 
دریابیگی با بیان اینکه تغییر قانون الزام به بهانه بیمه سلامت غیرممکن است، اظهار کرد: عواملی هستند که در برنامه ششم می‌خواهند صندوق تأمین اجتماعی را با بازنشستگان هواپیمایی، ذوب آهن و ... ادغام کنند و ما مخالف این امر هستیم چراکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به دولت و کارفرما نیست و مال مردم است.

وی افزود: این کنگره، خط مشی چهار سال آینده را به‌وجود می‌آورد و نقش مهمی در شورای بازنشستگان و کانون‌های کارگری ایفاء می‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه هرجا که در مازندران خصوصی‌سازی شد چیزی جز تعطیلی، بیکاری و فساد در پی نداشت، تصریح کرد: از 120 هزار بازنشسته استان مازندران، 60 درصد حداقل‌بگیر هستند و به دلیل خصوصی‌سازی بازخرید و اخراج شده‌اند.
مسؤول کانون بازنشستگان مازندران ادامه داد: 85 هزار نفر در مازندران عضو خانه کارگر هستند که تحت پوشش ‌کلاس‌های آموزشی رایگان و امکانات رفاهی قرار دارند.

دریابیگی با تأکید براینکه ما به دولت تدبیر و امید رأی داده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: از این دولت استدعا داریم که به مشکل معیشتی کارگران و بازنشستگان توجه کنند و اصلاح لایحه قانون‌کار باید به تشکیلات کارگری و کارفرمایی برگردد و اگر قرار است اصلاحاتی انجام شود باید حرف امام و رهبری تحقق یابد و اصلاحات به نفع کارگران و بازنشستگان باشد.

وی خطاب به جامعه کارگری گفت: اگر می‌خواهید دنیای خوب و درمان رایگان داشته باشید و همه مسائل به نحوی پیش برود که عدالت از ویترین‌ها درآید و عملی شود باید ید واحد باشید و در تشکل‌ها عضو شده و حق عضویت پرداخت کنید.فارس

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 28 مهر 1395
تمام این حرص و جوش های خانه کارگر برای حرف آخرش بود !!! حق عضویت و دست در جیب کارفرمایان کردن !!! فکر می کنید تشکیلاتی که دست در جیب کارفرما دارد حرف کارگران را می زند؟؟؟ و جالب اینکه بیش از سی سال وزارت کار و امور اجتماعی در دست این تشکیلات هست و اگر قرار بود اتفاقی بیفتد تا حالا می افتاد !!! این آقایان فقط دنبال کارچاق کنی و لابی های سیاسی و انتخاباتی هستند نه حقوق کارگران بخت برگشته
نا شناس 28 مهر 1395
این هم یک نوع رانت است
نا شناس 28 مهر 1395
مگر مازندران قحط الرجاله ؟ آقای دریابیگی لطفا بس است .شما تعلیم یافتگان مکتب هاشمی هستید .برای دوستانتان در ایام نمایندگی مجلس سخنرانی رفتید همین همفکران جنابعالی چه گلی به سر مردم زدند که شما بزنید هر چه حضرت آقا پدرانه نصیحت کردند شما عکس آن انجام دادید.پس آن مدینه فاضله ای که برای مردم خواب دیدید کجاست.یکی از وعده های پوشالی دولت شما عملی نشد.وصد حیف که رئیس جمهور محبوب ومردمی نژاد این دوره حضور ندارد گرچه او از مولایش تبعیت نمود .درپایان دوست عزیز این لالائی رابرای دوستان خود که برایشان سخنرانی کردید بخوانید نه مردم نجیب مازندران. کاش او می آمد .....
نا شناس 29 مهر 1395
حق عضویت دهید تا برای کاندیدای مورد حمایتش خرج کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.